Brownie z fasoli

Oto przepis, który powinnam była poznać o wiele wcześniej. Ziściły się bowiem moje dziecięce sny i w końcu znalazłam deser, który spokojnie mogę jeść zamiast „normalnego jedzenia”. Na przykład na śniadanie. Takie brownie może stanowić stały element naszej diety, ponieważ wszystkie składniki w nim użyte wpłyną korzystnie na nasze zdrowie. Serio, serio. No to na co jeszcze czekacie? Trzeba zrobić z podwójnej porcji i podzielić się z całą rodziną :D
Czytaj dalej

Przykładowy jadłospis roślinny i 10 podstawowych zasad układania wegańskich, zdrowych posiłków

Wróciłam już z urlopu, a że w Tatrach naładowałam całe baterie (i dodatkowo przywiozłam ze sobą jeszcze zapasowy komplet), to do pracy i do bloga powracam z przytupem :)

Na początku sierpnia zapytałam się Was na moim Facebooku, jakie tematy Was najbardziej interesują i jaki wpis stworzyć w pierwszej kolejności. Bezsprzecznie wygrał przykładowy jadłospis. W takim razie się Was posłuchałam i przygotowałam dzisiaj proste, zdrowe menu na cały dzień.

Na deser przygotowałam jeszcze podstawowe zasady, jakimi warto się kierować przy planowaniu zdrowego, roślinnego menu. W ten sposób zobaczycie, w jaki sposób sama sobie radzę z codziennym bilansowaniem diety i będzie mogli sami układać sobie zdrowe, roślinne posiłki, które dostarczą Wam wszystkich niezbędnych składników odżywczych.
Czytaj dalej

Najlepsza multiwitamina na świecie

Dzisiaj przedstawiam Wam przepis na smoothie, które robię dosłownie codziennie. Do ostatecznej receptury koktajlów dochodziłam dosłownie kilka lat. W tym momencie mogę się podpisać pod tymi przepisami prawą ręką, lewą ręką i obiema nogami. Mają fantastyczny skład, są niesamowicie odżywcze, mogą służyć za codzienny suplement strategicznych składników odżywczych w diecie wegan, do tego mają świetną konsystencję i smak. Poznajcie moje ukochane zielone smooothie.
Czytaj dalej